Terugbelverzoeken en Mijngezondheid.net
Vanaf 19 mei werkt de praktijk met terugbelverzoeken. Dit betekent dat de praktijk tot 12.30 uur direct telefonisch bereikbaar is. Daarna kunt u gebruikmaken van de terugbelservice.
Wanneer u naar de praktijk belt, hoort u het gebruikelijke keuzemenu met een extra optie: terugbelverzoek (optie 9). U kunt hier direct voor kiezen, óf terwijl u in de wachtrij staat.
Gedurende de dag zijn er verschillende tijdsblokken waarin de assistente terugbelt. Het aanvragen van een terugbelverzoek verloopt via een spraakgestuurde robot. Door de vragen van de robot te beantwoorden, wordt uw verzoek automatisch ingepland.
Via Mijngezondheid.net (MGN) is het ook mogelijk om een vraag te stellen aan de medewerkers van de praktijk. Bij MGN kunt u ook uw uitslagen van een onderzoek inzien, herhaalrecepten aanvragen of een afspraak maken (of verzetten/ annuleren).
Met deze nieuwe werkwijze willen we de telefonische bereikbaarheid verbeteren en de wachttijden verkorten.